• WEJŚCIE DO BUDYNKU SZKOŁY

Szanowni Państwo,
            ze względu na decyzję o zawieszeniu pracy szkół i zagrożenie epidemią
            korona wirusa wejście do budynku Technikum Ekonomicznego odbywa się
            po uzyskaniu telefonicznej zgody dyrektora szkoły (tel. 91-44-89-003).
            W sytuacjach nagłych (np. konieczność uzyskania zaświadczenia, itp.)
            proszę kontaktować się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty
            elektronicznej z sekretariatem szkoły w godz. 8.30 – 13.30

• Radosnych Świąt!

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy
            składamy najserdeczniejsze życzenia:
            zdrowia, wielu radosnych i spokojnych chwil pełnych
            wzajemnego zrozumienia, nadziei i miłości.

Dyrekcja i Grono Pedagogiczne Technikum Ekonomicznego

• #zostańwdomu

Uczniowie naszej Szkoły także przyłączyli się do akcji #zostańwdomu #stayathome tworząc wspaniałe grafiki.

Zapraszamy do oglądania i pamiętajcie:

ZOSTAŃCIE W DOMACH.

• DZIEŃ NOWYCH TECHNOLOGII W EDUKACJI – ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU

Zachodniopomorski Kurator Oświaty zaprasza szkoły i placówki oświatowe do udziału w inicjatywie Ministra Edukacji Narodowej – Dniu Nowych Technologii w Edukacji (DNTE), który odbędzie się 20 marca 2020 roku. Celem wydarzenia jest popularyzacja technologii informacyjno-komunikacyjnych, wykorzystywanych w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą. Zachęcamy do organizacji w szkołach i placówkach wydarzeń w ramach DNTE, np. organizację bezpłatnych i ogólnodostępnych pokazów, zajęć warsztatowych, prezentacji multimedialnych, gier i zabaw, projekcji filmów, spotkań oraz pokazowych lekcji dla dzieci i dorosłych. Swoje pomysły i opisy wydarzeń możecie Państwo zarejestrować jako Organizator na stronie internetowej ankiety-sio.men.gov.pl. Najciekawsze z zarejestrowanych inicjatyw zostaną wyróżnione oraz nagrodzone przez MEN nagrodami rzeczowymi.

• “BEZPIECZNI POD ŻAGLAMI”

W związku ze zbliżającym się sezonem żeglarskim 2020, w sobotę 29.02.2020 w obiektach sportowych Centrum Kształcenia Sportowego w Szczecinie został zrealizowany projekt edukacyjny “Bezpieczni pod żaglami” moduły 1 i 2 dla uczestników Szczecińskiego Programu Edukacji Wodnej i Żeglarskiej. Tematyka zajęć obejmowała:

• KONKURS! KONKURS! KONKURS!

Zachęcamy do udziału w konkursie organizowanym przez Klaster IT. Do wygrania niebagatelną suma w wysokości 10 000zł.

Wiecej informacji pod linkiem:

Zainteresowane osoby proszone są o zgłoszenie swoich pomysłów do dnia 02.03.2020 do opiekuna - Eweliny Różewskiej.

• Wesołych Świąt!

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice,

z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia

składamy połyskujące świąteczną aurą życzenia,

by tych kilka dni zatrzymania pozwoliło zgromadzić energię,

która będzie uskrzydlać do działania i nadawać promienny ton

przez cały nadchodzący 2020 rok…

Dyrek
          • JARMARK BOŻONARODZENIOWY - BERLIN 03.12.2019r.

Pewnego grudniowego poranka uczniowie klas II L i R wybrali się na wycieczkę do Berlina. Głównym punktem był JARMARK BOŻONARODZENIOWY – jeden
            z najbardziej znanych Jarmarków w Europie.

Zwiedzanie jednak rozpoczęliśmy od Bramy Brandenburskiej oraz Reichstagu, poprzez Czerwony Ratusz, Katedrę Berlińską, Niebieską Kaplicę. Następnie przejechaliśmy w pobliże Potsdamer Platz, gdzie oglądaliśmy pozostałe fragmenty 200 – metrowego muru przy ul. Niederkirchnerstrasse oraz zwiedziliśmy wystawę w Centrum Dokumentacji Topografii Terroru. Byliśmy również w okolicach Dworca ZOO, gdzie zoboczyliśmy zegar wodny, by na samych końcu dotrzeć na Alexanderplatz i delektować się urokiem zbliżających się ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA. To był niezwykle miło spędzony czas…

• ZAPRASZAMY NA KIERMASZ

Drodzy Nauczyciele, Rodzice i Uczniowie!

W środę – 11 grudnia, ok. g. 16.30, czyli przed zebraniami dla rodziców, rozpocznie się kiermasz, na którym będzie można nabyć piękne rękodzieło, wykonane w Polsce oraz w Kamerunie. Dochód z kiermaszu zostanie przeznaczony na edukację ucznia szkoły średniej z Kipsing, w Kenii. Walter Munene to 15-letni afrykański chłopiec, któremu pomagamy jako szkoła. Niech nasz dar serca będzie odpowiedzią na jego trudną sytuację. Pamiętajmy, że uczynione dobro zawsze się pomnoży i do nas powróci.

• PACZKA DLA ZWIERZACZKA

Jak co roku serdecznie zapraszamy do udziału w akcji “Paczka dla zwierzaczka” – zbiórki darów dla potrzebujących zwierzaków.

Tegoroczna akcja potrwa od 3 grudnia do 6 grudnia 2019 r. 🙂

Do udziału zapraszamy wszystkich – uczniów, nauczycieli… każdego, kto chciałby w tym trudnym, zimowym okresie pomóc potrzebującym zwierzętom!

• PODZIEMNE TRASY SZCZECINA

W dniu 18 listopada 2019r. uczniowie klasy II L w ramach zajęć godziny z wychowawcą wyruszyli na zwiedzanie podziemnych tras Szczecina. Była to wyjątkowa lekcja historii, na której poznaliśmy tajemnice tuneli „podziemnego Szczecina” i największego cywilnego schronu w Polsce z okresu II Wojny Światowej. Dzięki opowieściom Pani Przewodnik oraz różnym efektom dźwiękowym przenieśliśmy się w czasie i doświadczyliśmy jak wyglądało życie w schronie, kto obsługiwał i pilnował porządku w tak wielkim obiekcie, jak dużo ludzi mogło się tam schronić… Było to dla nas niesamowite przeżycie, bo betonowy świadek historii przemówił, jak żadne miejsce dotąd… POLECAMY WSZYSTKIM!!!

• LEKCJA LOGISTYKI W PORCIE MORSKIM

25 listopada br. uczniowie klasy 2L ponownie odwiedzili Police. Tym razem mieli okazję zapoznać się z zasadami pracy w Porcie Morskim. Na co dzień port jest niedostępny dla osób postronnych, ale dzięki gościnności pracowników Portu Morskiego oraz zaangażowaniu Pana Andrzeja Rogowskiego, uczniowie mieli wyjątkową możliwość zapoznania się z zasadami jego funkcjonowania, o zasadach pracy portu opowiadał naszym uczniom kierownik Wydziału Transportu Wodnego Grupy Azoty Police pan Roman Polak. Przyszli logistycy obserwowali rozładunek potężnego masowca, który przypłynął z Maroka z fosforytem na swoim pokładzie. W Porcie Barkowym uczniowie zwiedzili statek, który przypłynął z Kłajpedy załadowany solą potasową i obserwowali precyzyjną pracę żurawiem chwytakowym podczas rozładunku. Warto wspomnieć, że w tym porcie obsługiwane są barki i statki o długości do 120 metrów i zanurzeniu 4 metrów.

• WYCIECZKA DO STRALSUNDU

W środę 20.11.2019 r. uczniowie naszej szkoły wybrali się na wycieczkę do Stralsundu. Wizytę w Stralsundzie rozpoczęliśmy od przejazdu z lądu stałego na wyspę Rugia imponującym mostem, z którego roztaczał się przepiękny widok na starówkę Stralsundu, wody opływające miasto, porty jachtowe i okoliczne wyspy. Po powrocie na ląd groblą o długości około 3 kilometrów pojechaliśmy do Ozeaneum, gdzie podziwialiśmy blisko 7 tys. gatunków roślin i zwierząt. Przy pomocy interaktywnego stołu, sprawdzaliśmy szlaki wędrówek ryb i kierunki wiatrów. Przy okazji podpatrzyliśmy jak przebiega pokazowe karmienie pingwinów. W Ozeaneum zostaliśmy podzieleni na zespoły 2- os. i otrzymaliśmy zadania do wykonania. Później przyszedł czas na zwiedzania urokliwego Stralsundu. Mieliśmy okazje podziwiać śliczną stralsundzką starówkę. Widzieliśmy m.in. imponujący gotyki Ratusz, Kościół św. Mikołaja, uliczki z barok

• Godziny dzwonków

Piątek 29.03.2024
    • KalendarzLink

• Projekt "Dobry zawód dobra praca"

• Znajdź nas

• RODO

• Administratorem danych osobowych uczniów i rodziców/opiekunów prawnych jest Technikum Ekonomiczne w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Sowińskiego 1, 70-236 Szczecin, e-mailowo:

sekretariat@te.szczecin.pl

oraz telefonicznie: 91 448-90-03.

Inspektorem Danych Osobowych w Technikum Ekonomicznym im. rtm. Witolda Pileckiego w Szczecinie jest Agnieszka Marciniak (zastępca: Rafał Malujda)

Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować e-mailowo: iod@spnt.pl oraz telefonicznie: +48 91 85 22 09